BELL NIE JEST CRUELTY FREE?



Firmę Bell znamy wszyscy. Do tej pory byłam przekonana, że te kosmetyki nie są testowane na zwierzętach i nie ma ich w Chinach, opublikowałam wegańską listę i recenzowałam te produkty. Niestety, nie jestem już pewna, czy są ok ;(

Niestety wczoraj szukając informacji o zupełnie innej marce natknęłam się na wiadomość o tym, że firma BELL PPHU była obecna na targach China Beauty Expo w Szanghaju. Nie przesądza to oczywiście od razu o zmianie statusu marki, ale budzi podejrzenia. Zapytałam Bell o to wydarzenie i o obecność na rynku chińskim i nie otrzymałam jasnej odpowiedzi. 
Dostałam wiadomość, że w tym momencie nie mają dystrybucji na terenie Chin oraz, że Bell nie posiada konkretnych informacji na temat planów wejścia na ten rynek. Przecież cel takich targów jest jasny - promocja kosmetyków marki na tym rynku i zdobycie dystrybutora.
Dopytywałam o to, ale firma twierdzi, że nie może udzielić informacji w tej sprawie. 
Dodatkowo według Bell informacje o obecności w Chinach nie mają związku ze statusem CF.
Szczerze mówiąc, na dzień dzisiejszy firma Bell ma dla mnie status NIEPEWNY! Mam nadzieję, że sytuacja się wyjaśni, to jest w interesie firmy. Jest mi przykro ponieważ lubię te kosmetyki, ale na jednej marce świat się nie kończy!

EDIT! W tym roku Bell znowu będzie na targach w Chinah ;( http://polcharm.com.pl/pl/event/china-beauty-expo/

Miłego dnia!
Ewa
Copyright © Happy Rabbit , Blogger