czwartek, 4 maja 2017

5 TANICH I DOBRYCH WEGAŃSKICH KOSMETYKÓW #4 / DROGERYJNE PRODUKTY DO WŁOSÓW


Wiem, że lubicie wpisy z serii 5 TANICH I DOBRYCH WEGAŃSKICH KOSMETYKÓW, więc przedstawiam Wam dzisiaj kolejną część. Tym razem będzie to post tematyczny, dotyczący drogeryjnych kosmetyków do włosów. Większość z nich już mi się skończyła, ale zachowałam opakowania z tych produktów, które w ostatnich miesiącach spodobały mi się najbardziej i jeszcze nie pisałam o nich na blogu.

Zdecydowanie najlepszą odżywką do włosów jest dla mnie Age-Defying Conditioner Grapeseed & Olive Oil z Petal Fresh, ale o niej możecie poczytać w ULUBIEŃCACH OSTATNICH MIESIĘCY.


Moim ulubieńcem, o którym zapomniałam wspomnieć w poprzednim wpisie, jest szampon Isana Med z 5% zawartością mocznika. Kocham go! Jest bardzo delikatny, nawilżający, nie podrażnia skóry głowy, nie powoduje łupieżu. Cudo za 5 złotych! Może lekko obciążać włosy, ale dla mnie najważniejsze jest to, że dba o scalp. Jego minusem jest to, że jest mało wydajny. Może kiedyś Rossmann zacznie sprzedawać litrowe opakowania tego szamponu.

Kolejnym produktem z Isany jest odżywka do włosów zniszczonych i bardzo suchych Spuling Oil Care. Jest to dla mnie najlepsza odżywka z tej firmy. Bardzo często używam jej przed i po myciu włosów. Ma kremową konsystencje, sprawia, że włosy są miękkie, sypkie, dociążone, dobrze wyglądają i mogę je bez problemu rozczesać. Polecam!


Niedawno bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie dwa produkty z Joanny. Pierwszym jest Hairdressing Shampoo  do wszystkich rodzajów włosów z ceramidami. Pochodzi on z linii profesjonalnej, ale 1 litr kosztuje jedynie 12-15 złotych. Jego największym plusem jest to, że używany mniej więcej co 3-4 mycia nie zrobił mi krzywdy. Świetnie doczyszcza włosy, dobrze się pieni, jest wydajny i pięknie pachnie ananasem. Na co dzień wolę delikatniejsze szampony jak ten z Isana Med, ale co kilka myć lub po zastosowaniu kosmetyków do stylizacji (np. lakieru albo suchego szamponu) albo olejów lubię porządnie umyć moje włosy. I ten kosmetyk się do tego nadaje idealnie!

Maseczka do włosów z olejkiem arganowym też jest bardzo dobrym produktem. Ja takie drogeryjne maski za kilka złotych traktuje po prostu jak odżywki i myślę, że w tej roli spisuje się ona świetnie. Włosy po jej użyciu są gładkie, wygładzone, nie puszą się i mogę je bez problemu rozczesać. Konsystencja maseczki jest dość bogata więc za często stosowana może przeciążać cienkie włosy. Trochę się bałam oleju kokosowego tak wysoko w składzie, ale na szczęście w tym połączeniu nie zrobił nic złego moim włosom. Kupiłam ją w osiedlowej drogerii za 5 złotych.

Odżywka nawilżająca z bio-owocem granatu i bio-aloesem z Alterry jest już klasykiem więc na tym blogu nie mogło zabraknąć opinii o niej. Lubię ją, jest fajnym kosmetykiem do codziennej pielęgnacji. Moje włosy lubią silikony więc żeby je do końca ujarzmić musiałam nałożyć jeszcze jakieś serum, ale jeśli szukacie niedrogiego naturalnego kosmetyku polecam sprawdzenie tego produktu. Uważam, że odżywka jest fajniejsza od maski z tej serii. W Rossmannie kosztuje ok. 10 złotych.

Który z tych wegańskich kosmetyków do włosów lubicie najbardziej?

Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam odżywke z Alterry! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Używałam kilku silikonowych - np. z Isanay lub Joanny, ale żadnego specjalnie nie polecam :) Dużo dobrego słyszałam o serum z Douglasa, które na pewno kupię jak wykończę inne :)

      Usuń
    2. Chodzi o to serum ? Douglas Collection
      Style & Shine
      Argan Oil ? Jest wegański i cruelty-free? Cena nawet przystępna, więc można by wypróbować

      Usuń
    3. Z tego co wiem lepsze jest Ultimate Shine Moisture Kick Serum, ale obie wersje są wegańskie :)

      Usuń
  3. Ja polecam szampon Joanny z tej serii profesjonalnej, ale wisniowy. Jest niby do wlosow farbowanych, ale nadaje sie do kazdych. Jest duzo lzejszy od tego ananasa :) w ogole super szampon, starcza na bardzo dlugo i ma wygodna pompke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kupowałaś szampon z Isany z mocznikiem? Nie moge go znaleźć nigdzie :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam zapas w marcu na promocji :) Ale widziałam go niedawno u mnie w Rossmannie - przestawili tę serię na najniższą półkę i są mało widoczne :(

      Usuń