piątek, 19 maja 2017

CO KUPIĆ NA PROMOCJI 2+2 W ROSSMANNIE? NIETESTOWANA NA ZWIERZĘTACH PIELĘGNACJA TWARZY






Jak wiecie zbliża się kolejna promocja w Rossmannie! Tym razem możemy bardziej poszaleć, szczególnie w większych sklepach, które mają półkę z "dermokosmetykami". 
Poniżej znajduje się lista firm, które nie testują na zwierzętach i oferują kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Nie wszystkie mają wegański skład, ale jest dużo produktów bez składników odzwierzęcych.

Aby skorzystać z promocji 2+2 produkty do pielęgnacji twarzy należy pobrać aplikację Klubu Rossmanna. Akcja trwa od 20 do 30 maja. Drogeria nie opublikowała jeszcze regulaminu promocji, ale dostałam info o najważniejszych punktach od najfajniejszej pani z Rossmanna na świecie :<3 :="" span="">
"- 2+1 dla wszystkich
-2+2 dla klubowiczów ale jednorazowo
-aby skorzystać z promocji kilka razy wszystko musi być na rożnych paragonach :( (w sensie każda trojka lub czwórka kremów)
-w każdej grupie (3 lub 4 produkty) muszą być 3 rożne produkty w sensie o różnych kodach (np krem na dzień, na noc i dwie maseczki ale różne, nie można wziąć 3 takich samych produktów, chyba ze wrzucicie je na inny paragon po jednym do każdej grupy)
Dodam że każda rejestracja w klubie to złotówka na cel charytatywny, lokalny, w zależności od sklepu. Pod koniec roku system ogarnie w którym sklepie używałyście aplikacji najczęściej i tam pójdzie wasza złotówka :) możecie zapytać w ulubionym sklepie na jaka fundacje zbierają"


  • Barwa "Siarkowa Moc"
  • Tołpa (Torf podobno testuje na zwierzętach medykamenty, ale ja z nimi jeszcze nie pisałam)
  • Isana Young/Synergen
  • Ziaja
  • AA
  • Alterra
  • Rival de Loop
  • Miya Cosmetics
  • Ava (uwaga na tłuszcz z norek)
  • Be Organic (dostałam ostatnio deklarację)
  • Himalaya (według plotek testuje na zwierzętach medykamenty, ale ja z nimi jeszcze nie pisałam i nie znalazłam żadnego potwierdzenia)
  • Floslek 
  • Lavera


Co chcecie kupić? 
Ja planuję zakup kilku płynów micelarnych do testów bo ostatnio wszystkie mnie zawodzą :(

Miłego dnia!
Ewa

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nowy właściciel Evree nie wypełnił deklaracji i ta firma wchodzi do Chin :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O sorka! Zapomniałam o Himalaya :)Już dopisuje

      Usuń
  3. A są jeszcze kosmetyki DLA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na liście niepewnej :( http://happyrabbit-blog.blogspot.com/2017/04/aktualizacja-firm-cruelty-free-kwiecien.html

      Usuń
  4. A Ziaja nie testuje leków? Ja wiem, że kosmetyki są ok ale przy Himalaya i Tołpa jest ta informacja. Dlatego się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Szczerze mówiąc nie wiem skąd się wzięła informacja o tym, że Tołpa i Himalaya testują leki bo te firmy nie produkują innowacyjnych preparatów. Będę z nimi wyjaśniać tę sprawę, ale w tym momencie nie mam na to czasu :)

      Usuń
  5. Super, że Be Organic wypełniło deklarację. Może się na coś skuszę. Zastanawiam się nad kremem od Miya Cosmetics bo wygląda zachęcająco. Polecasz może jakieś maseczki do twarzy? Ostatnio szukam jakiś w płachcie, ale nic nie mogę ciekawego znaleźć. Najbardziej znane są niestety te koreańskie :(

    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam wypróbować Be Organic i Miya, ale jeszcze nie dotarłam do Rossmanna i nie wiem, czy coś zostało :)
      W Rossmannie są spoko maseczki z Ziaji i AA :)
      W płachcie podobno rewelacyjne robi Andalou (są na iHerb) :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Z Ziaji znam i bardzo lubię. Spojrzę na te z Andalou, ale na razie jestem na odwyku od iHerb :D

      Usuń
    3. Znam to :) Miałam w maju nie robić zamówienia na iHerb ale się złamałam :D

      Usuń
  6. Miya nie jest objeta promocja, warto sprawdzic regulamin przed zakupami, zeby uniknac niespodzianek przy kasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest - w regulaminie po hasłem Mywonderbalm lub My Wonderbalm :) Rossmann po prostu źle opisał te kremy :)

      Usuń